♦️‌سلام امام زمانم

🔹‌پاییز است...
روی سنگفرش دل‌هایمان
پر از آرزوهای
خزان شده است
و سرمای فراق ،تا عمق استخوانمان رامی‌سوزاند...
آسمان جان‌هایمان را
ابرهای تیره‌ی دلتنگی،
فراگرفته و صحن وجودمان
از عبور مداوم
بغض و اضطراب وچشم به راهی ، سرشار است...
شما بگویید عزیز دل‌های ماشما بگویید
جز مژده‌ی سبز و معطر ظهورتانچیزی هست که
آراممان کند؟

امروز مجری یه حرف قشنگی زد...

گفت:کاش میشود کودکان رو تو قلبهامون پنهان میکردیم تا جنگ تمام میشود.

کاش شرافت فریاد می‌کشید کودکان رو نکشید😔😔😔


درد فراق، ساده مداوا نمی شود
باید به هم رسید،وَ اِلّا نمی شود

از شنبه بسته ایم به جمعه دخیل اشک
تا تو نیایی این گره ها وا نمی شود

هر شب به این امید که یک آن ببینمت
کوچه به کوچه می دَوَم اما نمی شود

بی خود دلم خوش است به اشعار انتظار
این حرفها برای من آقا نمی شود

یک گوشه چشم تو دل ما را ربود و برد
مجنون که بی خود عاشق لیلا نمی شود

مثل منِ گدا سر کویت زیاد هست
امّا کریم مثل تو پیدا نمی شود

تنها تویی که واسطه ی فیض رحمتی
ورنه براتِ عفو من امضا نمی شود

سلام ما بر تو ای آینه ی هل اتی

سلام ما بر تو ای بضعه ی خیر النسا

عصمت حق نور مطلق کوثر موسی بن جعفر

هستی ما جان بابا دختر موسی بن جعفر

وفات حضرت معصومه (ص) تسلیت باد