من ایرانم وتو عراقی چه فراقی...

چه حسرت بزرگیه دلت میخواد بری اما اجازه بهت ندن.

چه حسرت عمیقی.....................

به نگاهش دخیل می‌بندیم

تا مناجات یادمان بدهد

ای مسیر سبز نجات

بر مناجات کردنت صلوات

میلاد با سعادت امام سجاد (ع) مبارک باد

خلق می داند که در بهداری قرب حسین

دردها را بیشتر عباس درمان می کند

ولادت باسعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز مبارک باد

به پیامبر صلی الله علیه و آله خبر دادند که امّ ایمن شب و روز گریه می‌کند، وی را به حضور آوردند، پیغمبر صلی الله علیه و آله پرسیدند: چرا گریه می‌کنی؟
گفت: خوابی دیدم که بسی دردناک است.
فرمودند: خوابت را بگو.
گفت: بر من سخت و ناگوار است که خواب را بر زبان آورم.
فرمودند: خوابت آن گونه نیست که تو می‌پنداری؛ آن را بگو.
گفت: خواب دیدم که پاره‌ای از پیکرت جدا شد و در خانه من افتاد.
پیامبر لبخند زده و فرمودند: آسوده باش، فاطمه پسری به نام حسین به دنیا می‌آورد که تو او را پرورش می‌دهی و نگهداری‌اش می‌نمایی و او پاره تن من است که در خانه تو خواهد بود.
روز هفتمِ ولادت، أمّ ایمن حسین علیه السلام را به بغل گرفت و نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله آمد. پیامبر با خوشحالی بسیار فرمودند:«مَرْحَبا بِالْحامِلٍ وَالْمحْمُولِ، هذا تَأْویلُ رُؤیاکِ»؛ آفرین بر تو و کودکی که در بغل داری، این است تعبیر خوابی که دیده بودی.

پاک میکنییییم لکه هارو از نقشه جغرافیا...

بالا بالا بالاتر....

تاپای جان دوستت دارم ایران

از حرا آمد و آیینه و قرآن آورد
مژده آن جان جهان از بر جانان آورد

مژدۀ وحی و نبوت دل عالم را برد
هر که دل داشت به آن آینه ایمان آورد

💐 مبعث حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله مبارک باد 💐

حلقه را کوبیدم و اعجاز را آغاز کرد
در به رویم حضرتِ موسی بن جعفر(ع) باز کرد

با تبسم بی گلایه با صفا بی ادّعا
مثل هر دفعه فقط لطف و کرم آغاز کرد

سائلانه آمدم جانانه تحویلم گرفت
گوشه ای از چشم خود را کار راه-انداز کرد

باز هم با دست خالی سر به زانو داشتم
دست هایم را گرفت و باز هم اعجاز کرد

بد به حال هر کسی که بخل کرد و با غرور
رو نزد بر این امام مهربان و ناز کرد

این منِ بی آبرو محض طوافش هفت بار
عشقِ مادر زاد را بر ساحتش ابراز کرد

دل کبوتر شد به قصد کاظمین و باز هم
چند «یا باب الحوائج» گفتم و پرواز کرد

درویشی و عاشقی به هم سلطانیست
گنجست غم عشق ولی پنهانیست

ویران کردم بدست خود خانه دل
چون دانستم که گنج در ویرانیست

******

سلام

به امید خدا کم کم به ۱۳رجب نزدیک میشویم.هم روز پدر هم اعتکاف.الهی پدرهای زمینی حالشون خوب باشه دلشون شاد باشه.غم دلتنگی دست تنگی نداشته باشند برای ماهم دعا کنند وسایه شون بالاسرما باعزت بمانند.الهی خدا پدرهای آسمانی الخصوص شهدا رو به نزد پدری همچون امیرالمومنین واهل بیت عصمت و طهارت همنشین بگردند.

واعتکاف.خیلی حرف هست...

خداروشکر از وقتی یذره نوجوان بودم این راه رو شناختم وراهی این بهشت آرامش بخش شدم.خدااز همه قبول کنه مارو هم کنار خوبانش بپذیرد

مراقب خودتون و خانواده تون مخصوصا این روزا باباها باشید.خیلی عزیزم

آقایون روزتون مبارک🌹👏👏👏