امروز مجری یه حرف قشنگی زد...

گفت:کاش میشود کودکان رو تو قلبهامون پنهان میکردیم تا جنگ تمام میشود.

کاش شرافت فریاد می‌کشید کودکان رو نکشید😔😔😔