سلام
به امید خدا کم کم به ۱۳رجب نزدیک میشویم.هم روز پدر هم اعتکاف.الهی پدرهای زمینی حالشون خوب باشه دلشون شاد باشه.غم دلتنگی دست تنگی نداشته باشند برای ماهم دعا کنند وسایه شون بالاسرما باعزت بمانند.الهی خدا پدرهای آسمانی الخصوص شهدا رو به نزد پدری همچون امیرالمومنین واهل بیت عصمت و طهارت همنشین بگردند.
واعتکاف.خیلی حرف هست...
خداروشکر از وقتی یذره نوجوان بودم این راه رو شناختم وراهی این بهشت آرامش بخش شدم.خدااز همه قبول کنه مارو هم کنار خوبانش بپذیرد
مراقب خودتون و خانواده تون مخصوصا این روزا باباها باشید.خیلی عزیزم
آقایون روزتون مبارک🌹👏👏👏
+ نوشته شده در سه شنبه سوم بهمن ۱۴۰۲ ساعت 14:49 توسط عاطفه جلیلیان
|