امروز آخرین جمعه ماه صفر وماههای عزاداری هستش.اجرک الله یا صاحب ألزمان.عذر خواهی مارا بپذیرید کم کاری کردیم در غم واندوه عزیزانتان.اندک اشکی جاری بود اندک غمی بر دل.جهان بر تمام مصیبتهایتان گریان است.ما لایق نبودیم.

آقاجان مولای ما سرور وعزیزما...

مارا ببخشید وبرایمان دعا کنید دوستتان داریم هرچند روسیاهیم.

بحق همین عزیزانشان.بحق مهربانان عالم هرچه زودتر ظهور کنید ما بلد نیستیم دعایتان کنیم اما ته دلهایشان عاشقانه منتظر آمدن تان هستیم...

دوستتان داریم